Cross Training

Δυναμική Αερόβια Άσκηση με βάρη

Τι είναι το Cross Training

 

Το Cross Training αποτελεί μια υψηλής έντασης προπόνηση, που περιλαμβάνει συνδυασμό αερόβιων και αναερόβιων δραστηριοτήτων, με την χρήση μεγάλης ποικιλίας εξοπλισμού, όπως μονόζυγο, μπάρες, kettlebells, bosu, ropes, medicine balls κ.α.

 

Στόχος του είναι η γρήγορη βελτίωση όλων των φυσικών ικανοτήτων όπως δύναμη, αντοχή, εκρηκτικότητα, συναρμοστικότητα αλλά και η μέγιστη ενεργοποίηση του μεταβολισμού, ακόμα και αρκετή ώρα μετά την προπόνηση.

 

Αποτέλεσμα

 

Βελτίωση καρδιοαναπνευστικού συστήματος, ενεργοποίηση και ανάπτυξη όλων των μυικών ομάδων, έντονη καύση λίπους, βελτίωση της ικανότητας να εκτελούμε όλες τις καθημερινές ασχολίες με ευκολία και ασφάλεια

  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

    • Διάρκεια : 55 λεπτά
    • Ένταση : Υψηλή
    • Θερμίδες : 800

Επιπλέον Mini Group